11.10.2012

Lisa Maria
Jag är då en flicka på 15-års åldern från Finland! Har länge redan tänkt på att börja blogga igen och nu bestämde jag att göra det! Går på nionde klass och som hobby har jag haft dans, eller har haft ett halvt års paus men månne de int blir någo träning här någon vacker dag. Sen brukar jag mycket vara med kompisar och tycker jag om att rita, fota och spela piano. Är mycket intresserad om mode, så det berättar kanske ganska mycket ren vad denhär bloggen kommer att innehålla! haha, kanske inte bara det, skriver hit om min vardag och olika tankar osv.

//Olen 15-vuotias tyttö suomesta ja olen ajatellut pitkään aloittaa bloggaamisen! Käyn yhdeksännettä luokkaa ja olen tosi kiinnostunut muodista, ja sehän kertoo jo mistä tuun täällä eniten postailemaan, tai näin oon ainaski ajatellu tehä. Tuun myös kirjottaa mun arkielämästä, kavereista ja omista ajatuksista mitä nyt mun pieneen päähän pilkahtaa! Enyoi

DSC_0668


Låt mig presentera min vackra fotograf, som iallafall sagt att skulle i fortsättningen fota bilderna ;)


DSC_0687

No comments:

Post a Comment

Piristä kommentilla :)