Im waking up on Sunset Boulevard

ruutupaita6 Lisa blogi1
shirt - New Yorker | shorts - DIY | shoes - Converse

Viimeinkin. Kuuden kielteisen kesätyö vastauksen jälkeen, mulla on sittenkin kesätöitä! Mansikka- ja jäätelötyttö on mun titteli. Mut bongaa tästä lähtien Varkauden Citymarketista jos ketään kiinnostaa. 
Noh onni soi mulle vähän lisärahaa kun stipendi rahat meni jo vaatetilauksiin, siitä lisää sitten ku ne saapuu postissa kotiin ;)  Eipäs mulla muuta, näkee jo miten tää landepaukkuus on iskeny muhun. Ei ne mun miljoonat flanellipaidatkaan ollu turhia ostoksia, heh.


PS. Kiitos kaikista kysymyksistä! ootte pysyny asiallisina ja arvostan sitä :) vastailujen suhteen mul ois yks kysymys, video or not ? saa edes nähä kehtaanko mä tehä videota. (XD)

PPS. Joku ehdotti mua kirjottaa myös englanniksi, is there more who wants some english writing? Im not the best in english but i'll try my best. 

ruutupaita4 ruutupaita5-001

10 comments:

  1. English please!!!!

    ReplyDelete
  2. nice blog and nice photos!

    http://highvoltagefashion.blogspot.ch/

    ReplyDelete
  3. Snygging!! Saknar dig <3

    / vickyy

    ReplyDelete
  4. oot hirveen kaunis ja aivan ihana tyyli sulla ! :)♥

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    ReplyDelete

Piristä kommentilla :)