NEW IN

kallopää
H&M (oli pakko ostaa oma kun rakastuin tähän Ninan vaatekaapista!)
takkitakki
H&M
tigerr
H&M
shörtsss
Ginatricot
shöööörtzz

Viimein tuli mun tilaukset H&M:stä ja noi shortsit oon saanu vähän aikaa sitte! Oon tyytyväinen ostoksiin ja joukkoon kuuluu vielä pari perus paitaa joista en muistanu ottaa kuvaa, hehe.
Tällä viikolla alotin työt mansikan myynnissä ja ai että kun jalkoihi särkee, en oo tottunut seisoskelemaan sitä 7 tuntia putkeen. Hahah, no en ala valittamaan ihan kivaahan se on ja tyytyväinen oon ku nään että rahaakin joskus löytyy tililtä ! Ei mulla muuta kerrottavaa oo, viikko jatkuu samaan malliin töitä tehdessä enkä usko että täällä ehin päivittelemään. Hyvää loppuviikkoa teille!

14 comments:

  1. aaa että sä löydät aina upeit vaatteit ja ne viel sopiiki sul nii hyvi ;__; ♥

    ReplyDelete
  2. Sulla on tosi ihana blogis, selkee ja mukavaa luettavaa!:)<3

    http://shattered-jutta.blogspot.fi

    ReplyDelete
  3. ihania <3 oot nii täydelline :o

    http://justme-foryou.blogspot.fi/ - rupee lukijaks jos tykkäät :) -

    ReplyDelete
  4. oii oot niin kaunis! rakastan sun blogii ja sun ulkonäköö! oot ihan mieletön!
    liityin lukijaksi! :))

    http://miira-kertoo.blogspot.fi
    katsothan minun?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Päivän piristys <33 kiitos ihana! :)

      Delete
  5. Hur får du bilderna så kraftfulla med färg? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sätter boost colours när ja redigerar bilderna :)

      Delete

Piristä kommentilla :)