the beach

Huomasin eilen, etten saa mun muistikorttia toimimaan kamerassa. Siitä irtos yks päivä lukitus vipu siitä kyljestä ja sen jälkeen se on ollut suoja-tilassa etten saa siitä mun kuvia pois enkä voi ottaa siihen kuvia. Tietääkö kukaan saako sitä enää toimimaan vai onko se mennyttä? Onneks oon kummiskin ehtiny pelastaa osan kuvista mun puhelimeen, mutten kuitenkaan muista mitä kaikkia kuvia siinä muistikortissa oli.

Vielä ois kolme viikkoa kouluun, tuntuu et aika on mennyt tosi nopeesti mut silti hitaasti. Oon ollu kesätöissä koko kesän ja vielä pohjois-savossa, kaukana kotoa. Kerran kävin kotona moikkaamassa kavereita mutta muuten oon ollut täällä koko kesän. Onhan täällä ollut ihan mukavaa, saanut omaa rauhaa ja päästä pois kaikesta hetkeksi. Oon saanut kesän aikana tosi monta uutta tuttavaa ja ystävää, jota en olisi alku-kesästä uskonut!

Blogia selaillessa huomasin miten vanhojen postauksien mitat ja kuvat ei sovi nykyselle sivulle mitenkään, en kummiskaan ala niitä nyt muuttamaan tai poistamaan. Saavat olla miten ovat :)

2014-07-12 04.09.45 3 2014-07-29 09.52.46 2 2014-07-12 05.24.17 2 2014-07-29 09.51.19 2

Pari kuvaa kun oltiin yks päivä siskonkaa rannalla nauttimassa auringosta :)

2 comments:

  1. The swimwear in the first photo is very nice!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  2. Herranjestas miten upeita kuvia! Tuli ihan jääääätävä ikävä kesää! ♥ Muutenkin tästä sun blogistasi tuli yks lemppareista heti! :)

    Kurkkaisithan myös, ja heittäisit vaikka mielipidettä? Kommenteja on aina kiva antaa ja saada! :)
    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    ReplyDelete

Piristä kommentilla :)